Ludde30 Startet 6.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2005 Da jeg hittil bare har hatt 105Ah forbruksbatteri i Fram'en, og dette i tillegg sang på siste verset har jeg investert i to nye batterier som nå er parallellkoblet. Har alltid hørt at det bør skje med to identiske batterier. Vel det litt pussige er at pusheren bare hadde et batteri igjen av den typen jeg skulle ha (Varta fritid 110Ah), som han hadde "kampanjepris" på. Da sier karen at jeg kunne få et Varta Solar 125Ah til samme prisen. I følge han er det nøyaktig det samme batteriet, men pga forskjellig utregning av Ah, ender man opp med to batterier som markedsføres mot ulike grupper. Det skal nevnes at utseendemessig er det kun klilstremerkene som er forskjellige. Kommentarer/synspunkter på selgerens informasjon? Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
ca119 Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Hehe, SMARTING, han har nok rett! Varta 125 AH Solar har 125 AH ved 100 timer utladding mens bare 110 AH ved utladdning over 20 timer. Tror jeg kjøper 110 AH Fritidsbatteri til hytta mi istedenfor SOLAR-batteri som koster litt mere ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.