Jump to content

Edit History

hakonrk

hakonrk

Med en hurtiggående båt er hele indre Oslofjord tilgjengelig for dagsturer, så jeg ville prioritert tilgjengelighet med bil. Siden du kommer kjørende fra Lørenskog er etter min mening Sørfonden Slipp / Padda et godt alternativ. Det er parkeringsplasser (dog et par hundre meter å gå, og betalingsparkering sist jeg var der), og du slipper å kjøre gjennom byen, noe som kan spare deg en del tid i rushtrafikken. Er også rimelig godt skjermet for vind der, da du ligger i mellom flere øyer. Jeg har tidligere hatt båt i dette området (Sandkroken Slipp, rett sør for Padda), og var ganske fornøyd.

hakonrk

hakonrk

Med en hurtiggående båt er hele indre Oslofjord tilgjengelig for dagsturer, så jeg ville prioritert tilgjengelighet med bil. Siden du kommer kjørende fra Lørenskog er etter min mening Sørfonden Slipp / Padda et godt alternativ. Det er parkeringsplasser (dog noen meter å gå, og betalingsparkering sist jeg var der), og du slipper å kjøre gjennom byen, noe som kan spare deg en del tid i rushtrafikken. Er også rimelig godt skjermet for vind der, da du ligger i mellom flere øyer. Jeg har tidligere hatt båt i dette området (Sandkroken Slipp, rett sør for Padda), og var ganske fornøyd.

hakonrk

hakonrk

Med en hurtiggående båt er hele indre Oslofjord tilgjengelig for dagsturer, så jeg ville prioritert tilgjengelighet med bil. Siden du kommer kjørende fra Lørenskog er etter min mening Sørfonden Slipp / Padda et godt alternativ. Det er parkeringsplasser (betalingsparkering sist jeg var der), og du slipper å kjøre gjennom byen, noe som kan spare deg en del tid i rushtrafikken. Er også rimelig godt skjermet for vind der, da du ligger i mellom flere øyer. Jeg har tidligere hatt båt i dette området (Sandkroken Slipp, rett sør for Padda), og var ganske fornøyd.

• Create New...