Rytteren Svart 6.September.2017 Link til dette innlegget Svart 6.September.2017 Lykke til! Denne skal jeg følge med på. Husk å legge ut mange bilder av prosessen fra A til Å. Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 6.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2017 Jeg tenker å opprette en byggetråd når jeg har kommet litt igang :) Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
alphaman Svart 6.September.2017 Link til dette innlegget Svart 6.September.2017 blir nok artig og bra ,har du satt opp budsjett Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 8.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2017 alphaman skrev On 6.9.2017 at 21.23: blir nok artig og bra ,har du satt opp budsjett Jeg håper på rundt 50 inkl motor, men det kommer helt ann på hva jeg får motoren for. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.