bella Startet 7.Juli.2005 Del på Facebook Startet 7.Juli.2005 Jeg tenkte å olje taken på båten min. Det jeg lurer på i den forbindelse er hva skal jeg vaske med før jeg oljer? Den er ikke veldig møkkete, men er begynt å bli litt grå. Vet at mange synes teaken skal være grå, men personlig synes jeg at teaken er finest med litt farge. Er også innteresert i hvilken olje som er best å bruke. Fortsatt god sommer til alle Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Ta en titt på kategoriene her, dette har vært diskutert mange ganger Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 For å gi et kort svar, vasker du med grønnsåpe (kremtypen på plastboks). Løs den opp i lunkent vann, og skrubb med ikke for hard/stiv børste. Skal du olje, så ville jeg anbefale Owatrol Dekk & Dørk UV. Den blir ikke glatt, når den blir våt...og det skjer jo engang iblant.... Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bella Svart 8.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2005 Takk for svar. Da blir det grønnsåpe og oljing i helgen Sitér dette innlegget Link to post
trainman Svart 8.Juli.2005 Del på Facebook Svart 8.Juli.2005 Hei, Hvor mange ganger i sesongen oljer dere dekket? Jeg har brukt vanlig teakolje, båten har ligget ute siden midten av mai, og dekket begynner allerede å bli klar for rens og ny olje. ØR Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Juli.2005 Del på Facebook Svart 9.Juli.2005 etter et par tilfeller av nesten ufrivillig bad pga våt og glatt teak oljer jeg ikke teaken ute. Inne oljer jeg 3-4 ganger i sesongen Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Juli.2005 Del på Facebook Svart 9.Juli.2005 etter et par tilfeller av nesten ufrivillig bad pga våt og glatt teak oljer jeg ikke teaken ute. Inne oljer jeg 3-4 ganger i sesongen Bitteliten, i dag i Skjærhamn. 33 grader i lufta, 22 grader i vannet i dag :-) Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 10.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2005 (redigert) Bitteliten, i dag i Skjærhamn. 33 grader i lufta, 22 grader i vannet i dag :-) <{POST_SNAPBACK}> Høres DEILIG ut Ha en forsatt fin ferie Redigert 10.Juli.2005 av bella (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.