Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Du har nok ingen strømtyv utenom dem du allerede kjenner til (alarm og tracker). Det er helt greit at hvilespenningen synker 0,2 V (ned til 12,6 V ved blybatteri) de første 4 dagene (egentlig bare de første timene) så lenge den stopper der og ikke fortsetter å synke den neste uken.. Angående "0,2 V"-målingen så står jeg fremdeles for mitt siste innlegg, bortsett fra at jeg forstår du har målt volt hele veien og ikke ampere.

X10an

X10an

Du har nok ingen strømtyv utenom dem du allerede kjenner til (alarm og tracker). Det er helt greit at hvilespenningen synker 0,2 V (ned til 12,6 V) de første 4 dagene (egentlig bare de første timene) så lenge den stopper der og ikke fortsetter å synke den neste uken.. Angående "0,2 V"-målingen så står jeg fremdeles for mitt siste innlegg, bortsett fra at jeg forstår du har målt volt hele veien og ikke ampere.

X10an

X10an

Du har nok ingen strømtyv utenom dem du allerede kjenner til (alarm og tracker). Det er helt greit at hvilespenningen synker 0,2 V de første 4 dagene (egentlig bare den første dagen) så lenge den stopper der og ikke fortsetter å synke den neste uken.. Angående "0,2 V"-målingen så står jeg fremdeles for mitt siste innlegg, bortsett fra at jeg forstår du har målt volt hele veien og ikke ampere.

X10an

X10an

Du har nok ingen strømtyv utenom dem du allerede kjenner til (alarm og tracker). Det er helt greit av hvilespenningen synker 0,2 V de første 4 dagene (egentlig bare den første dagen) så lenge den stopper der og ikke fortsetter å synke den neste uken.. Angående "0,2 V"-målingen så står jeg fremdeles for mitt siste innlegg, bortsett fra at jeg forstår du har målt volt hele veien og ikke ampere.

X10an

X10an

Du har nok ingen strømtyv. Det er helt greit av hvilespenningen synker 0,2 V de første 4 dagene (egentlig bare den første dagen) så lenge den stopper der og ikke fortsetter å synke den neste uken.. Angående "0,2 V"-målingen så står jeg fremdeles for mitt siste innlegg, bortsett fra at jeg forstår du har målt volt hele veien og ikke ampere.

• Create New...