Jump to content

Edit History

izzno

izzno

Hei! Vi har 3 uker ferie fra kommende helg og trenger noen tips om gode uthavner.

Vi hadde tenkt oss en tur til h-øya først men har ingen anelse om andre steder etter dette. Jeg er godt kjent på h-øya og området rundt da vi hadde hytte der på åremål da jeg vokste opp. Men dette blir første sommeren med "stor båt". I tillegg til dette har vi med oss en 1,5 åring og kona er nok ikke den som kommer til å hoppe i land med tauet...

Jeg har ankerboks med fjernkontroll så det skal være mulig å ankre opp mot noe men en bryggekant eller en båt i parallel er å foretrekke. Landstrøm er ikke viktig, dusj i nærheten er en bonus! En annen ting jeg lurer på er hva man gjør med ankeret bak hvis man vil ligge på svai? Har dere 2?

Båten marsjer på 7knop slik at noen langtur i år med en 1,5 åring blir ikke aktuelt.

ALLE forslag mottas med stor takknemlighet! 

izzno

izzno

Hei! Vi har 3 uker ferie fra kommende helg og trenger noen tips om gode uthavner.

Vi hadde tenkt oss en tur til h-øya først men har ingen anelse om andre steder etter dette. Jeg er godt kjent på h-øya og området rundt da vi hadde hytte der på åremål da jeg vokste opp. Men dette blir første sommeren med "stor båt". I tillegg til dette har vi med oss en 1,5 åring og kona er nok ikke den som kommer til å hoppe i land med tauet...

Jeg har ankerboks med fjernkontroll så det skal være mulig å ankre opp mot noe men en bryggekant eller en båt i parallel er å foretrekke. Landstrøm er ikke viktig, dusj i nærheten er en bonus!

Båten marsjer på 7knop slik at noen langtur i år med en 1,5 åring blir ikke aktuelt.

ALLE forslag mottas med stor takknemlighet! 

• Create New...