Jump to content

Hvor ble det av Yamarin 81 DC ?

Tomera

Recommended Posts

Hei! 

Er litt i tenkeboksen angående ny båt, og er tre alternativer som har dukket. opp. Yamarin 81 DC, Finnmaster T8 og Ibiza 811T. 

Men Yamarin 81DC er jo tilsyneladende ikke i salg lengre? Den er ikke og finne i brosjyrer, på nettsiden ellers hos forhandlere. 

Min lokale Yamarin forhandler kunne ikke gi meg noe svar på hvor denne båten har blitt av?

Noen som vet? 

mvh

Tom Eirik, Mo i Rana 

interessant konsept med det "petestep" designet på skroget. 

Hei hvor det går :lol:

https://www.hamnen.se/artiklar/nyheter/petestep-nydanande-svensk-skrovinnovation.html

.. mens designet over vann - jeg er nok litt konservativ men dette falt ikke helt i min smak 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Se derja! Eneste grunn til at 81DC var under vurdering for min del, er at jeg har en Yamarin 68 DC idag, og er meget fornøyd med båten og forhandleren. Petestep virket også spennende, men jeg slet nokk litt med designet av båten, uten å ha sett den i virkeligheten. Blir over 100 mil til nermeste Ibiza forhandler for min del, men 811T er helt klart favoritten. T8 har en del detaljer jeg ikke helt liker, men er enn nydelig båt. Men F300 er for lite etter min mening på den. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...