Tomera Startet 2.August.2017 Del på Facebook Startet 2.August.2017 Hei! Er litt i tenkeboksen angående ny båt, og er tre alternativer som har dukket. opp. Yamarin 81 DC, Finnmaster T8 og Ibiza 811T. Men Yamarin 81DC er jo tilsyneladende ikke i salg lengre? Den er ikke og finne i brosjyrer, på nettsiden ellers hos forhandlere. Min lokale Yamarin forhandler kunne ikke gi meg noe svar på hvor denne båten har blitt av? Noen som vet? mvh Tom Eirik, Mo i Rana Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Har sett 1 demo båt tilsalgs...tror det var forhandler i Bergen...den lå eller ligger på Finn.no Ellers ville jeg tatt en tlf til Grimstad Båtsenter og snakket med Anders Topland og hørt:) Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Her fant jeg en tekst som er enklere å lese http://www.livetombord.se/batnytt/artiklar/nyheter/20170724/yamarins-storsatsning-laggs-ned-svenskt-foretag-drabbas/ Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 interessant konsept med det "petestep" designet på skroget. Hei hvor det går https://www.hamnen.se/artiklar/nyheter/petestep-nydanande-svensk-skrovinnovation.html .. mens designet over vann - jeg er nok litt konservativ men dette falt ikke helt i min smak Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
AJ82 Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Mener det også var endel problemer med båtene. Ble levert 6-7 stykker og slle måtte tilbake til fabrikk for diverse kontroller. A.J. Sitér dette innlegget Link to post
ranger1000 Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 (redigert) Mulig jeg er litt inhabil, men hadde definitivt gått for 811. Designet på den Yamarinen tiltaler overhodet ikke meg - ser veldig rar ut. For øvrig vant vel Ibiza 811 en test i båtmagasinet her mot Nordkapp, Askeladden og Flipper. Redigert 2.August.2017 av ranger1000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tomera Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 Se derja! Eneste grunn til at 81DC var under vurdering for min del, er at jeg har en Yamarin 68 DC idag, og er meget fornøyd med båten og forhandleren. Petestep virket også spennende, men jeg slet nokk litt med designet av båten, uten å ha sett den i virkeligheten. Blir over 100 mil til nermeste Ibiza forhandler for min del, men 811T er helt klart favoritten. T8 har en del detaljer jeg ikke helt liker, men er enn nydelig båt. Men F300 er for lite etter min mening på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.