Jankar Startet 2.August.2017 Link til dette innlegget Startet 2.August.2017 min VP 2002 86 model motor fylte 31 år i år, og jeg tenker litt på å kanskje skifte den ut. Det jeg ser er at det finnes jo en del muligheter her, men hva skal man velge og hvor skal man få det gjort når båten ligger i oslo? Jeg er åpen for noe annet enn penta, da service for meg er viktig og den servicen jeg fikk hos en vp forhandler her forleden dag ikke var soesielt imponerende. noen som har byttet til vetus, nanni eller lignende med båt i oslo som har noen tips om kortreist forhandler? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.August.2017 Link til dette innlegget Svart 2.August.2017 Ring Vollen slipp Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jankar Svart 8.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 ingen flere som har noe å komme med? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 (redigert) http://holmenyachtverft.no/motorverksted/ www.lasa.no/ Du har også killingen .com men mange gir utrykk for at de er svært misfornøyde med behandlingen de har fått der. Redigert 8.August.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Vet ikke om LASA har noe annet enn VP? Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Holmen Brygge Motor Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 La-Sa selger vel også Yanmar. Sitér dette innlegget Link to post
Andy2 Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Jeg brukte Blommenholm motorverksted på min VP-motor. Kan trygt anbefale de, da de kan mange motortyper, er dyktige mekanikere av den "gamle" sorten som skrur og kan motorer. Du skjønner det når du går inn på verkstedet deres. http://blmotor.no/ La-Sa opplevde jeg som meget meget dyre i alle fall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.