Jump to content

Lensepumpe med slange (Liten)

izzno

Recommended Posts

Jeg har tilgode og finne en rimelig priset lensepumpe med slange som skaper vakuum.

Det er enkelte steder på båten som er verre og komme til enn andre og med en 40år gammel båt med litt sliten kalesje kommer det vann litt her og der. Det er ikke de store mengdene det er snakk om så en lensepumpe som settes flatt er ikke mulig.

Hittil har jeg brukt en pumpe fra clas olsson man fester på drillen, men det er klart det går hardt utover drill batteriet... Noen som vet om et bedre alternativ?

Grand Banks jr skrev for 3 timer siden:

Alternativt kan du kanskje mekke en 12V motor rett på drillpumpen du har? Feks en viftemotor fra en kassert bil eller en 12V starter for en fuel RC motor.

Slett ingen dum ide!

rippie skrev for 2 timer siden:

Hvis det er små mengder vann, kan du vurdere en pentrypumpe. De koster fra 150kr.

De pentrypumpene jeg har sett må senkes ned og skaper sådan ikke vakuum. Med mindre man går opp i pris.

shipahoy skrev for 2 timer siden:

Jeg bruker en slik for å få ut et par dl vann fra kjølsvinet en gang i blandt:

12v DC diaphragm mini self-priming pump

http://s.aliexpress.com/Uj6NfyEr

Den var midt i blinken!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...