Jump to content

Edit History

Napoli

Napoli

Vi så på de ovennevnte alternativene, samt Nimbus 230R da vi kjøpte vår. Sosial uteplass og weekendkapasitet var våre kriterier (mine kriterier var toppfart over 40 knop og skrog som tåler juling) ?

Dersom man av og til skal tilbringe en helg i båten og ellers ha en fin uteplass syns jeg kun det er 26 nova eller 250r som fungerer bra. Targa-båtene syns jeg ikke har hyggelig nok uteområde, mens Draco og Hydrolift blir litt vel trange inni. Er veldig greit med lukket do I Nimbusen ? Men er helt klart en avveining som må gjøres ift bruk. 

Dersom dette med trygghetsfølelse I mye sjø står høyt på listen forsvinner etter min mening Draco og Hydrolift ut av vurderingen (ja, jeg vet at de nok er like trygge), Targa-båtene og Nimbusene oppleves som særs trygge båter med høyt fribord og tung følelse i sjøen. 

Napoli

Napoli

Vi så på de ovennevnte alternativene, samt Nimbus 230R da vi kjøpte vår. Sosial uteplass og weekendkapasitet var våre kriterier (mine kriterier var toppfart over 40 knop og skrog som tåler juling) ?Dersom man av og til skal tilbringe en helg i båten og ellers ha en fin uteplass syns jeg kun det er 26 nova eller 250r som fungerer bra. Targa-båtene syns jeg ikke har hyggelig nok uteområde, mens Draco og Hydrolift blir litt vel trange inni. Er veldig greit med lukket do I Nimbusen ? Men er helt klart en avveining som må gjøres ift bruk. 

• Create New...