Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

@Krimart: jeg er enig i at papirkart gir bedre oversikt enn det man får med en normal plotter, men et nettbrett med en god app er mye bedre. Spesielt muligheten til å endre målestokken slik at den tilpasses det man ønsker oversikt over er utrolig mye bedre. Jeg har sluttet helt å bruke papirkart, men de ligger ombord i tilfelle strømbrudd eller annet uforutsett.

Framtia

Framtia

@Krimart: jeg er enig i at papirkart gir bedre oversikt enn det man får med en normal plotter, men et nettbrett med en god app er mye bedre. Jeg har sluttet helt å bruke papirkart, men de ligger ombord i tilfelle strømbrudd eller annet uforutsett.

Framtia

Framtia

@Krimart: jeg er enig i at papirkart gir bedre oversikt enn det man får med en normal plotter, men et nettbrett med en god app er mye bedre. Jeg har sluttet helt å bruke papirkart, men de ligger ombord i tilfelle strømbrudd eller annet uforutsett.

Framtia

Framtia

jeg er enig i at papirkart gir bedre oversikt enn det man får med en normal plotter, men et nettbrett med en god app er mye bedre. Jeg har sluttet helt å bruke papirkart, men de ligger ombord i tilfelle strømbrudd eller annet uforutsett.

• Create New...