Jump to content

Edit History

Åge Grevlingen

Åge Grevlingen

Nordkapp-king skrev for 10 timer siden:

Skal man da følge hjertet og gå for Nordkapp med rå motor, eller nyere og kjedeligere Yamarin/Yamaha?

Det beste er nok å prøvekjøre de ulike alternativene en god runde.

Da får du testet både funksjon på båtene og tilstand på motor.

Slik at du finner den optimale mixen av følelser og fornuft.

Ellers så synes jeg det er rart at Nordkapp har så tette bånd til Evinrude, uten at jeg kjenner lønnsomheten eller avtalene rundt dette.

Tror de ville solgt betydelig mer nye båter med Yamaha eller Mercury på hekken.:thumbsup:

Åge Grevlingen

Åge Grevlingen

Nordkapp-king skrev for 9 timer siden:

Skal man da følge hjertet og gå for Nordkapp med rå motor, eller nyere og kjedeligere Yamarin/Yamaha?

Det beste er nok å prøvekjøre alternativene en god runde.

Slik at du finner den optimale mixen av følelser og fornuft.

Ellers så synes jeg det er rart at Nordkapp har så tette bånd til Evinrude, uten at jeg kjenner lønnsomheten eller avtalene rundt dette.

Tror de ville solgt betydelig mer nye båter med Yamaha eller Mercury på hekken.:thumbsup:

Åge Grevlingen

Åge Grevlingen

Det beste er nok å prøvekjøre alternativene en god runde.

Slik at du finner en gylden middelvei mellom følelser og fornuft.

Åge Grevlingen

Åge Grevlingen

Det beste er nok å prøvekjøre en god runde.

Da får du testet både funksjon på båten og tilstand på motor.

Slik at du finner en gylden middelvei mellom følelser og fornuft.

Tror de ville solgt mer nye båter med Yamaha eller Mercury på hekken.:thumbsup:

• Create New...