Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

Følte meg rimelig heldig da det ble klart at jeg fikk lov til å hente byggenummer 2 av den nye Nord Star 47 i Stockholm tidligere i sommer ref tråden i linken under, men at det skulle bli enda en ny langtur med denne drømmebåten var mer enn jeg turde å håpe på :pray:

Båten skal innom noen steder langs vestlandskysten på veien opp mot Trondheim hvor Aqua-Nor messen foregår 15-17 Aug. Antagelig skal den også tilbake til Oslo innen båtmessa på Aker Brygge i begynnelse av September.  

Har fått kjørt uvanlig mye flotte båter i år, men som nevnt i den andre tråden har det blitt dårlig med båtferie på meg. Stakkars Karma har nesten ikke blitt kjørt lengre enn til middagsbukta og hun er nok litt sjalu om dagen tror jeg..   :cryin:

Har en intensjon om å ta dette som en kosetur, samt få sett og opplevd litt underveis til en forandring. Det å kunne komme til havn i skapelig tid så man rekker en middag og evt en cider eller to hadde også vært stas. Hadde vært hyggelig å møtt noen BP'ere på veien også :yesnod:

Strekningen Bergen - Ålesund  kunne jeg tenkt meg å bruke litt mer tid på. Vi hastet jo forbi som fanden var i hekken på oss sist gang.

Molde - Kristiansund - Trondheim er upløyd mark, så må prøve å få litt tid der også. Tips, gjerne med sceenshot fra et kart mottas med stor takk :yesnod:

Har lett høyt og lavt etter en co-pilot, og jammenmeg fant jeg en viss sørlending som var klar for tur :thumbsup:

Legger ut noen bilder fra noen prøveturer fra tiden etter at jeg og @kjeok kom hjem fra Stockholm i begynnelsen av juli. 

Dette blir gøy, eller hva sier du mr @Bjørn Løvjomås ?

IMG_6177.JPG

IMG_6197.JPG

IMG_6223.JPG

IMG_6242.JPG

IMG_6245.JPG

IMG_6246.JPG

IMG_6254.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6260.JPG

sap_2000

sap_2000

Følte meg rimelig heldig da det ble klart at jeg fikk lov til å hente byggenummer 2 av den nye Nord Star 47 i Stockholm tidligere i sommer ref tråden i linken under, men at det skulle bli enda en ny langtur med denne drømmebåten var mer enn jeg turde å håpe på :pray:

Båten skal innom noen steder langs vestlandskysten på veien opp mot Trondheim hvor Aqua-Nor messen foregår 15-17 Aug. Antagelig skal den også tilbake til Oslo innen båtmessa på Aker Brygge i begynnelse av September.  

Har fått kjørt uvanlig mye flotte båter i år, men som nevnt i den andre tråden har det blitt dårlig med båtferie på meg. Stakkars Karma har nesten ikke blitt kjørt lengre enn til middagsbukta og hun er nok litt sjalu om dagen tror jeg..   :cryin:

Har en intensjon om å ta dette som en kosetur, samt få sett og opplevd litt underveis til en forandring. Samme med det å kunne komme til havn i skapelig tid så man rekker en middag og evt en cider eller to hadde vært stas. Hadde vært hyggelig å møtt noen BP'ere på veien også :yesnod:

Strekningen Bergen - Ålesund  kunne jeg tenkt meg å bruke litt mer tid på. Vi hastet jo forbi som fanden var i hekken på oss sist gang.

Molde - Kristiansund - Trondheim er upløyd mark, så må prøve å få litt tid der også. Tips, gjerne med sceenshot fra et kart mottas med stor takk :yesnod:

Har lett høyt og lavt etter en co-pilot, og jammenmeg fant jeg en viss sørlending som var klar for tur :thumbsup:

Legger ut noen bilder fra noen prøveturer fra tiden etter at jeg og @kjeok kom hjem fra Stocholm i begynnelsen av juli. 

Dette blir gøy, eller hva sier du mr @Bjørn Løvjomås ?

IMG_6177.JPG

IMG_6197.JPG

IMG_6223.JPG

IMG_6242.JPG

IMG_6245.JPG

IMG_6246.JPG

IMG_6254.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6260.JPG

sap_2000

sap_2000

Følte meg rimelig heldig da det ble klart at jeg fikk lov til å hente byggenummer 2 av den nye NordStar 47 i stocholm tidligere i sommer ref tråden i linken under, men at det skulle bli enda en ny langtur med denne drømmebåten hadde jeg ikke turd å håpe på :pray:

Båten skal innom noen steder langs vestlandskysten, og endestasjonen er Trondheim hvor Aqua Nor messen foregår 15-17 Aug. Antagelig skal den også tilbake til Oslo innen båtmessa på Aker Brygge i begynnelse av September.  

Har fått kjørt uvanlig mye flotte båter i år, men som nevnt i den andre tråden har det blitt dårlig med båtferie på meg. Stakkars Karma har nesten ikke blitt kjørt og hun er nok litt sjalu om dagen tror jeg..   :cryin:

Har en intensjon om å ta dette som en kosetur, samt få sett og opplevd litt underveis til en forandring. Samme med å komme til havn innen skapelig tid så man rekker en middag og evt en cider eller to før man skal stå opp igjen hadde vært stas. Hadde vært hyggelig å møtt noen BP'ere på veien også :yesnod:

Legger ut noen bilder fra noen prøveturer fra tiden etter at jeg og @kjeok kom hjem fra Stocholm i begynnelsen av juli. 

Dette blir gøy, eller hva sier du herr @Bjørn Løvjomås ?

IMG_6177.JPG

IMG_6197.JPG

IMG_6223.JPG

IMG_6242.JPG

IMG_6245.JPG

IMG_6246.JPG

IMG_6254.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6260.JPG

• Create New...