Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Brigg said:

Tviler på at herrene @Bjørn Løvjomås  og @sap_2000 klarer å holde så rolig tempo ?

Vi skal gjøre ett hederlig forsøk på å ta det med ro, men gir ingen garantier :giggle:

Jeg og mr @Bjørn Løvjomås lider av samme syndrom med å bokføre flest mulig mil om værutsiktene fremover er negative, så vi får be til høyere makter om det motsatte. Har faktisk ikke turd å sjekke været ennå :pray:

Ellers er jeg jo flink med å ta det med ro på sjøen (har jo ikke veldig mye valg). I skrivende stund i hele 4,1 knop i andedammen vår :yesnod:

Vi får håpe du har rett Bjørn, men jeg hører allerede sildajazz på onsdagen :giggle:

IMG_2454.JPG

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Brigg said:

Tviler på at herrene @Bjørn Løvjomås  og @sap_2000 klarer å holde så rolig tempo ?

Vi skal gjøre ett godt forsøk på å ta det med ro, men gir ingen garantier :giggle:

Jeg og mr @Bjørn Løvjomås lider av samme syndrom med å bokføre flest mulig mil om værutsiktene fremover er negative, så vi får be til høyere makter om det motsatte. Har faktisk ikke turd å sjekke været ennå :pray:

Ellers er jeg jo flink med å ta det med ro på sjøen (har jo ikke veldig mye valg). I skrivende stund i hele 4,1 knop i andedammen vår :yesnod:

Vi får håpe du har rett Bjørn, men jeg hører allerede sildajazz på onsdagen :giggle:

IMG_2454.JPG

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Brigg said:

Vi skal gjøre ett godt forsøk på å ta det med ro, men gir ingen garantier :giggle:

Jeg og mr @Bjørn Løvjomås lider av samme syndrom med å bokføre flest mulig mil om værutsiktene er negative, så vi får be til høyere makter om det motsatte. Har faktisk ikke turd å sjekke været ennå :pray:

IMG_2454.JPG

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Brigg said:

Jeg og mr @Bjørn Løvjomås lide av samme syndrom med å bokføre flest mulig mil om værutsiktene er negative, så vi får be til høyere makter om det motsatte. Har faktisk ikke turd å sjekke været ennå :pray:

IMG_2454.JPG

• Create New...