Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Zitt said:

Velkommen "hjem" til Bergen @sap_2000 og @Bjørn Løvjomås!

God tur videre!

Tusen takk , men forsiktig med "hj" ordet Zitt.  "Noen" kunne kanskje tenkt seg at det gikk troll i ord :giggle: 

Alltid mye annet enn bare å kjøre båt som skjer på turer som dette. serviceavdelingen har jobbet litt, har hatt litt besøk,  båten og kroppen vasket etc og vips er det for sent for kjøkkenene stenger rundt omkring som vanlig.  Blir vel en "hot dog" som de sier her, eller en kebab.  Bjørn savner rifla påmfri, dog :giggle:

@Trond123 ligger utenpå oss.  Hyggelig med besøk :yesnod:

@TB22 kjørte tett på hjemstedet ditt i dag, men så ingen på moloen.  Approps selvlysende tanntråd, så skal jeg høre med bjørn om har fikk revet ut noen tenner i dag :lol:

i morgen er planen å karre oss oppover mot Måløy eller silda for å ligge stand by på været.  

Skal bytte filtre i morgen.  Har hatt noe undertrykk på ene vacuummålerern og tappet noe vann.  Har jo dobble oppsett, men tar ingen sjanser.  

I den anledning vil jeg skifte filteret og tømme hele bollen for evt grums som raser ut når man drar ut elementet.

noen som vet hvor på vår vei jeg kan få kjøpt en 5 eller 10 liters kanne så jeg kan fylle opp bollene Igjen?

noen bilder 

IMG_2801.JPG

IMG_2804.JPG

IMG_2811.JPG

IMG_2812.JPG

IMG_2813.JPG

sap_2000

sap_2000

2 hours ago, Zitt said:

Velkommen "hjem" til Bergen @sap_2000 og @Bjørn Løvjomås!

God tur videre!

Tusen takk , men forsiktig med "hj" ordet Zitt.  "Noen" kunne kanskje tenkt seg at det gikk troll i ord :giggle: 

Alltid mye annet bare å kjøre båt som skjer. serviceavdelingen har jobbet litt, har hatt litt besøk , kroppen vasket etc og vips er det for sent for kjøkkenene stenger rundt omkring som vanlig.  Blir vel en "hot dog" som de sier her, eller en kebab.  Bjørn savner rifla påmfri, dog :giggle:

@Trond123 ligger utenpå oss.  Hyggelig med besøk :yesnod:

@TB22 kjørte tett på hjemstedet ditt i dag, men så ingen på moloen.  Approps selvlysende tanntråd, så skal jeg høre med bjørn om har fikk revet ut noen tenner i dag :lol:

i morgen er planen å karre oss oppover mot Måløy eller silda for å ligge stand by på været.  

Skal bytte filtre i morgen.  Har hatt noe undertrykk på ene vacuummålerern og tappet noe vann.  Har jo dobble oppsett, men tar ingen sjanser.  

I den anledning vil jeg skifte filteret og tømme hele bollen for evt grums som raser ut når man drar ut elementet.

noen som vet hvor på vår vei jeg kan få kjøpt en 5 eller 10 liters kanne så jeg kan fylle opp bollene Igjen?

noen bilder 

IMG_2801.JPG

IMG_2804.JPG

IMG_2811.JPG

IMG_2812.JPG

IMG_2813.JPG

• Create New...