PiperBill
Jeg har en eldre Engbo ankervinsj som jeg fikk montert en «Side Power» fjernkontroll på for et par måneder siden. Både den gamle fastmontert kontrollpanel med «park» funksjon pluss den ny fjernkontroll (som styrer både ankervinsj og baugthruster ) har fungert kjempefin inntil i dag. Nå kutter den gamle fastmontert ut etter ca. 5 sekunder når jeg skal dra opp. Ingen stor krise da jeg kan bruker fjernkontroll men den har ikke park funksjonen.
Et par ting jeg lurer på. Dersom det viser seg at den original Engbo kontroll må byttes så er jeg ikke sikker på om de nye fastmontert fra Side Power (Sleipner) har park funksjon. Noen som vet? Jeg synes parkfunksjonen er veldig bra og skulle gjerne beholdt det.
Noen som kan gi meg noe tips om hvordan jeg bør feilsøke det gamle Engbo-kontrollpanelet? Det virker som om den slår seg helt av etter noen sekunders bruk. Det er mulig feilen ligger et helt annen sted også.
Obs. På bildet av Enbo-kontrollen så skal pilen på den gule knappen peker oppover. Noen som har limt den opp ned :-)