Jump to content

Edit History

Benji

Benji

Heisan 

Som Worry sier, vi kjøpte en 315 - 2012 model i april i år. Den har VP D4 260. Den har også det dashbordet som kom på 325.

Noen små endringer er det. Litt lengre plattform, litt større skyveluker i taket, men da mister du ett overskap på hver side. Litt annen plassering av wc , og glass skillevegg ved dusj, men samme størrelse på begge bad  innvendig ellers. Litt bredere dør til uteplassen , den er vel 3 delt på 325. 

Tvers igjennom traust og kvalitet.  Er jo i grunnen en gammel konstruksjon, videreutvikling av Saga 29. Vi har nå på 3 mnd fått på 60t på telleren, og i varierende vær. Sterk og trygg. Ikke den mest spennende båten, men den fungerer. Er som å kjøpe japansk bil, du vet hva du får.

Ja vi var en dag unna en Riviera 925, men angrer ikke på valget i dag. Hadde også Nimbus 320 på blokka en stund, men kom til kort.  Skilsø 33 sport hadde jeg valgt om jeg skulle hatt åpen båt.

Er du i området Moss så er du velkommen ombord 

Benji

Benji

Heisan 

Som Worry sier, vi kjøpte en 315 - 2012 model i april i år. Den har VP D4 260. Den har også det dashbordet som kom på 325.

Noen små endringer er det. Litt lengre plattform, litt større skyveluker i taket, men da muster du ett overskap på hver side. Litt annen plassering av eg, og glass skillevegg, men samme størrelse på begge innvendig ellers. Litt bredere dør til utepkassen, den er vel 3 del på 325. 

Tvers igjennom traust og kvalitet.  Er jo i grunnen en gammel konstruksjon, videreutvikling av Saga 29. Vi har nå på 3 mnd fått på 60t på telleren, og i varierende vær. Sterk og trygg. Ikke den mest spennende båten, men den fungerer. Er som å kjøpe japansk bil, du vet hva du får.

Ja vi var en dag unna en Riviera 925, men angrer ikke på valget i dag. Hadde også Nimbus 320 på blokka en stund, men kom til kort.  Skilsø 33 sport hadde jeg valgt om jeg skulle hatt åpen båt.

Er du i området Moss så er du velkommen ombord 

• Create New...