Westpoint Startet 7.August.2017 Link til dette innlegget Startet 7.August.2017 Legger ut litt bilder av prosjektet mitt. Kjøpte en sliten gammel Libra 29 combi fra 70 tallet eller først på 80. Motor Ford 2722e på 85hk. Sitér dette innlegget Link to post
Westpoint Svart 7.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 (redigert) Begynte med å rive nesten alt innvendig Mykje arbeid i vente Redigert 7.August.2017 av Westpoint (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Westpoint Svart 7.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 7.August.2017 Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Blir spennende å følge med, eg har jo samme prosjekt som du ha men ikke så mye ,tror eg.?, bare pøs med bilder du, lykketil.?⚓️ Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Westpoint Svart 7.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Desse første bilda er 2 år gamle, og båten nesten ferdig. Kjem meir bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Westpoint Svart 7.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 (redigert) Første eg gjorde var å montere dieselvarmer. 5kw fra Blue Marlin. Fungerer supert. Fint å jobbe med varme gjennom vinteren. Kjøpte inn 10 plater teakfiner, skottbekledning til skrogsider. Nytt dashbord måtte lages+++Så gjekk det et år med mykje jobb. Pøser ut bilder. Redigert 7.August.2017 av Westpoint (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 7.August.2017 Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Ser du har gjort masse, lurer på skottkledning til taket, brukte du samme kledning som på skroget eller .? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
boble65 Svart 7.August.2017 Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Ble jo kjempefint dette? Sitér dette innlegget Link to post
Westpoint Svart 7.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 torbi skrev 24 minutes ago: Ser du har gjort masse, lurer på skottkledning til taket, brukte du samme kledning som på skroget eller .? Ja. Limte skottkledningen på 2 finerplater før eg monterte desse oppunder taket. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 7.August.2017 Link til dette innlegget Svart 7.August.2017 Nice! Burgeren såg god ut Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
nodrunkensailor Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Artig å komme over denne, @Westpoint - jeg har nettopp kjøpt den og ser frem til å få den hjem. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 21.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 Masse strøkent arbeide her, spennende å følge med! Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.