Jon Snø Startet 8.August.2017 Link til dette innlegget Startet 8.August.2017 (redigert) Hei, Skulle registrere båten min i småbåtregisteret samt ordne forsikring, men da jeg fylte inn rubrikken for skrognummer/CIN/HIN fikk jeg bare opp en feilmelding hvor det sto at jeg hadde feil format. Jeg prøvde deretter å søke opp andre båter av samme merke (skibsplast) og fant flere båter i småbåtregisteret som hadde tilsvarende format. Noen som har opplevd noe lignende og har en forklaring på problemet? Mitt skrognummer er for øvrig: NO-SKPSC443I102 Godkjent format er: NO-ABC12345A112 Redigert 8.August.2017 av Popeye70 Korrigerte skrivefeil i emnetittel... (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Hei, dette er Off topic forumet, ikke båtdelen av forumet. ? Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Eureka skrev for 2 timer siden: Hei, dette er Off topic forumet, ikke båtdelen av forumet. ? Jeg skvatt til når jeg så overskriften. Trodde et øyeblikk det var Svensk som skulle kjøpe nye skor. Her har Eureka helt rett. Feil del.av forumet Sitér dette innlegget Link to post
Jon Snø Svart 8.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 haha, beklager! er litt fersk. beklager skrivefeil også! :) Sitér dette innlegget Link to post
Jon Snø Svart 8.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Hvordan redigerer jeg innlegget? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 (redigert) Martinpk skrev 25 minutes ago: Hvordan redigerer jeg innlegget? Du får bare redigert et innlegg de første 30 minuttene etter at det ble postet. Jeg tok meg friheten å flytte innlegget ditt fra "Off topic" fordi det var så helt klart feilpostet, selv om jeg gikk ut over min myndighet da jeg gjorde så. Håper @Ingar aksepterer det. Redigert 8.August.2017 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Ida Marie III Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Martinpk skrev 58 minutes ago: haha, beklager! er litt fersk. beklager skrivefeil også! :) Uglen skal du ikke ta deg nær av... Velkommen til forumet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.