shipahoy Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 (redigert) Den så veldig lik ut, men det er 4-takt som brukes nå ja. Godt at de gamle kommer til nytte. Redigert 24.August.2017 av shipahoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 veldig fint å se så solid innsats.Proft jobbet! Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Bay_liner Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 (redigert) Fremkommet noe info om årsaken til at brannen startet? Redigert 24.August.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Key Freak Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 Hilmar 2 skrev for 21 timer siden: Den gamle pumpa sivilforsvaret som jeg har stående på henger gjorde virkelig nytten sin denne dagen. Og at vi reddet flere båter fra å ta fyr, det tror jeg Jeg dro kjensel på pumpa, ja. Har vært mange år i Sivilforsvaret, og kjenner godt til Ziegler-pumpa. Flott innsats dere gjorde! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lingefan Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 (redigert) Kjedelig med båtbrann. Har vært mer båtbrann enn vanlig i år. Hvilken båt startet det i? Windy 27 CC? Ser den som sank var en Hansvik 18, hva slags båter var de tre i midten? Redigert 24.August.2017 av Lingefan (see edit history) Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.