storken28 Startet 8.August.2017 Del på Facebook Startet 8.August.2017 Ønske bruks erfaringer med denne nå uttgåt plotter Furuno 7" gp-1870.Kan være evt interessert i kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 8.August.2017 Del på Facebook Svart 8.August.2017 Kun gode erfaringer hittil etter to år, men kun som ekkolodd (gp1870f). Klar og fin skjerm, grei betjening og har bildet i tillegg ute bak på en gammel ipad med Jeppesen plan2nav appen via wifi. Støtter kun visning, ikke styring., men bra nok for meg. Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 9.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2017 (redigert) Kaffelars,takk for svar. Jeg ha snakket med ein Furuno forhandler og han mener han solgt ca.60 stk før den uttgikk og ha ikke hatt ein eineste reklamation siden. Det forundre meg at når jeg google same model kan jegikke finne et einaste omtale,og ingen beskrivelse/owners manual. Tror mitt gammel plotter ha tatt dagen og fordi instruement consul er stoypt etter mål kan ikke jeg bruke store plotter og jeg ønske "C" map. Redigert 9.August.2017 av storken28 Manglande ord-"ikke" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.