Jump to content

Edit History

MajorAndy

MajorAndy

Så kom jeg i gang med arbejdet. Forsynet med stiksav, dremel og afisolertang drog jeg på havnen ved 1-tiden.

 

Først unboxing:

 

E7664AC2-3373-4C32-B8D7-943C89F4EF94.jpeg.93c8407a584edcea4e50b4d83e1353a4.jpeg

 

 

Så væk med de gamle kontakter:

 

25B3F159-3E4E-47DE-9F83-8B166A620BB5.jpeg.87f7354a30cb225023849aadddf9d029.jpeg

 

 

Beslutning: Panelet skal sidde til højre, hvor det gamle indikatorpanel sad. De gamle switches bliver monteret selv om de er inop. Så har jeg en ledig plads hvis jeg skal bruge den senere. Så frem med skabelonen og bore to huller:21C2C7DC-9F08-4421-9291-4F32D23F9406.jpeg.142c5e8e1cd5a40ae12d54d4b4f63445.jpeg

 

 

D395C071-D032-41F6-93DC-446A572B62AB.jpeg.c82826c434c901ab29002cadee8ecfbf.jpeg

 

 

Prøvemontering - jo, det funker:

 

1C9072EC-3369-4B2E-8ED4-B870F1FE7C92.jpeg.be86dbccbfcb3da82ddb52fdc8b1d6b4.jpeg

 

 

Kalibrering. Nå, der er byttet om på SB og BB, så to ledninger skal vendes om. Men de virker!

 

089FB82C-984D-4712-A900-5F4E57388020.jpeg.9170bc57a5eb66eb4a0352180f71a935.jpeg

 

 

Færdig monteret og de gamle switches monteret for at dække hullet. Så må jeg se hvad der skal ske senere med denne plads:

 

7377A477-133C-4151-A24A-B705531763B3.jpeg.cc12cd9ee3479684b721f41faa7dc7a7.jpeg

 

 

To observationer: De BB flaps kører langsommere ud og ind end de SB. Kan det give problemer? Vi må se, når båden kommer i vandet. Og så er der i den gamle en installation, der automatisk trækker flaps ind når tændingen afbrydes. Den virker åbenbart stadig, så den skal afbrydes, men jeg aner ikke hvor den sidder. Det kræver nok en mail til Peter fra Mente for et godt råd. 

 

Men ellers skal den nu kalibreres på søen, så der går nok et par uger indtil båden er i vandet...

 

Edit: Installation tog ret præcist to timer inklusive oprydning.

 

 

 

 

MajorAndy

MajorAndy

Så kom jeg i gang med arbejdet. Forsynet med stiksav, dremel og afisolertang drog jeg på havnen ved 1-tiden.

 

Først unboxing:

 

E7664AC2-3373-4C32-B8D7-943C89F4EF94.jpeg.93c8407a584edcea4e50b4d83e1353a4.jpeg

 

 

Så væk med de gamle kontakter:

 

25B3F159-3E4E-47DE-9F83-8B166A620BB5.jpeg.87f7354a30cb225023849aadddf9d029.jpeg

 

 

Beslutning: Panelet skal sidde til højre, hvor det gamle indikatorpanel sad. De gamle switches bliver monteret selv om de er inop. Så har jeg en ledig plads hvis jeg skal bruge den senere. Så frem med skabelonen og bore to huller:21C2C7DC-9F08-4421-9291-4F32D23F9406.jpeg.142c5e8e1cd5a40ae12d54d4b4f63445.jpeg

 

 

D395C071-D032-41F6-93DC-446A572B62AB.jpeg.c82826c434c901ab29002cadee8ecfbf.jpeg

 

 

Prøvemontering - jo, det funker:

 

1C9072EC-3369-4B2E-8ED4-B870F1FE7C92.jpeg.be86dbccbfcb3da82ddb52fdc8b1d6b4.jpeg

 

 

Kalibrering. Nå, der er byttet om på SB og BB, så to ledninger skal vendes om. Men de virker!

 

089FB82C-984D-4712-A900-5F4E57388020.jpeg.9170bc57a5eb66eb4a0352180f71a935.jpeg

 

 

Færdig monteret og de gamle switches monteret for at dække hullet. Så må jeg se hvad der skal ske senere med denne plads:

 

7377A477-133C-4151-A24A-B705531763B3.jpeg.cc12cd9ee3479684b721f41faa7dc7a7.jpeg

 

 

To observationer: De BB flaps kører langsommere ud og ind end de SB. Kan det give problemer? Vi må se, når båden kommer i vandet. Og så er der i den gamle en installation, der automatisk trækker flaps ind når tændingen afbrydes. Den virker åbenbart stadig, så den skal afbrydes, men jeg aner ikke hvor den sidder. Det kræver nok en mail til Peter fra Mente for et godt råd. 

 

Men ellers skal den nu kalibreres på søen, så der går nok et par uger indtil båden er i vandet...

 

 

 

 



×
×
  • Create New...