PetterPan Startet 10.August.2017 Link til dette innlegget Startet 10.August.2017 Hei, Jeg kjøpte pro versjon av gule sider sin sjøkart applikasjoner, kostet 179,- Lastet den ned på mobilen. Tenkte å laste den ned på iPad også, men ble da bedt om å betale nye 179,- for å lagre off line kart. Stemmer det, må man betale pr enhet man har app på? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Det er en per Apple ID. Jeg har den samme på iPad og iPhone. MEN i fjor fungerte det ikke. Plutselig fungerte det i år. Ikke sikker på hva som er grunnen. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
PetterPan Svart 10.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Ok, takk for svar. Jeg prøver igjen da, det er samme apple id på begge enheter. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Prøv å åpne App Store på begge to og se om du er logget inn der. Da skal lisensen være tilgjengelig for begge på Pro. Evt prøv å avinstallere og installere igjen. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
PetterPan Svart 11.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Det ordnet seg, jeg gikk et skritt videre og trykket ok for å betale på enhet nr 2, fikk tilbake melding om at app allerede var kjøpt og jeg kunne laste ned gratis. Takk for gode råd uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.