Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Byttet akkurat på min egen Tysse. Har vel disse tyske Knott-akslene alle sammen etterhvert har jeg inntrykk av. I alle fall, bare å ta lagernummeret og kjøre til nærmeste industri-utsalgssted for kulelager. Her i Sarpsborg handler jeg alt av lager hos TESS(SKF), men om de har samme vareutvalget i din del av landet skal jeg ikke si noe om. Et slikt standardlager i 600/6000 serien tror jeg de stort sett har "på lager"... koster vel en hundrelapp eller noe sånt. @

Når du skal stramme lagrene er det stort sett bare å dra forsiktig "inntil" og så løsne en hårsbredd så du får på plass saksesplinten i krinemutteren. Fingerspitzgefül ! De skal ikke dras fast til det svartner..og så litt til...

Honduras

Honduras

Byttet akkurat på min egen Tysse. Har vel disse tyske Knott-akslene alle sammen etterhvert har jeg inntrykk av. I alle fall, bare å ta lagernummeret og kjøre til nærmeste utsalgssted for kulelager. Her i Sarpsborg handler jeg alt av lager hos TESS, men om de har samme vareutvalget i din del av landet skal jeg ikke si noe om. Et slikt standardlager i 600/6000 serien tror jeg de stort sett har "på lager"... koster vel en hundrelapp eller noe sånt. @

Når du skal stramme lagrene er det stort sett bare å dra forsiktig "inntil" og så løsne en hårsbredd så du får på plass saksesplinten i krinemutteren. Fingerspitzgefül ! De skal ikke dras fast til det svartner..og så litt til...

• Create New...