Jump to content

Edit History

Sjarken 1966

Sjarken 1966

Hei wpk og Lars og Sirius.

Takk for tilbakemelding, og nå er det bestemt at undertegnende legger seg i motorrom med lommelykt:-), mens samboer spyler vann.

Tenkte først på at det må spyles langs fenderlist for å sjekke der, har en mistanke at det kommer inn ved skruer under selve den svarte fenderlisten, der er det jo en million skruer som holder hele fenderlisten langs båten.

Neste punkt er ved plattform, eventuelt dusj, ankervinsj, diesel-vannpåfyllingen etc..........

Hører fra meg hvis jeg finner ut av dette. Her trengs det tålmodighet og hvis det finns å få kjøpt, så gi meg ett hint:-)

Sjarken 1966

Sjarken 1966

Takk for tilbakemelding, og nå er det bestemt at undertegnende legger seg i motorrom med lommelykt:-), men samboer spyler vann.

Tenkte først på at det må spyles langs fenderlist for å sjekke der, har en mistanke at det kommer inn ved skruer under selve den svarte fenderlisten, der er det jo en million skruer som holder hele fenderlisten langs båten.

Neste punkt er ved plattform, eventuelt dusj, ankervinsj, diesel-vannpåfyllingen etc..........

Hører fra meg hvis jeg finner ut av dette. Her trengs det tålmodighet og hvis det finns å få kjøpt, så gi meg ett hint:-)

Sjarken 1966

Sjarken 1966

Takk for tilbakemelding, og nå er det bestemt at undertegnende legger seg i motorrom men lommelykt:-), men samboer spyler vann.

• Create New...