Jump to content

Edit History

Carwell

Carwell

QL aktertruster på Scand Baltic, motor går og svirrer lenge etter at joystikke er satt i nøytral. Har ikke skyvekraft. Kan jeg ha mistet propellen?, Eller er det bruddpinne mellom motor og aksling som kan skiftes innenfra?

Baltic (2006) har eksosslangen tett opp mot innside av aktertruster. Er det mulig å demontere denne for å skru ut huset til truster og eventuelt bytte splint, og hvordan går jeg frem?

Hadde håpet å slippe å løfte båten på land da det ennå gjenstår 2 uker av ferien.

Noen som har vært bort i samme problem og hvordan det enklest sjekkes hva som er galt?

Har ikke dykket for visuell sjekk utvendig, men ser ikke bort fra at jeg har dratt noe dritt inn i trustertunnel og at en eller annen splint har røket. Må få ordnet dette i en fart. takknemlig for gode råd og vink.

Carwell

Carwell

Carwell

QL aktertruster på Scand Baltic, motor går og svirrer lenge etter at joystikke er satt i nøytral. Har ikke skyvekraft. Kan jeg ha mistet propellen?, Eller er det bruddpinne en mellom motor og aksling som kan skiftes innenfra?

Baltic (2006) har eksosslangen tett opp mot innside av aktertruster. Er det mulig å demontere denne for å skru ut huset til truster og eventuelt bytte splint, og hvordan går jeg frem?

Hadde håpet å slippe å løfte båten på land da det ennå gjenstår 2 uker av ferien.

Noen som har vært bort i samme problem og hvordan det enklest sjekkes hva som er galt?

Har ikke dykket for visuell sjekk utvendig, men ser ikke bort fra at jeg har dratt noe dritt inn i trustertunnel og at en eller annen splint har røket. Må få ordnet dette i en fart. takknemlig for gode råd og vink.

Carwell

Carwell

Carwell

QL aktertruster på Scand Baltic, motor går og svirrer lenge etter at joystikke er satt i nøytral. Kan jeg ha mistet propellen?, Eller er det bruddpinne en mellom motor og aksling som kan skiftes innenfra?

Carwell

• Create New...