Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Jeg ahr en gammel Yamaha 50 hk totakter fra nittitallet. Den putrer og går. Veier vel betydelig  mindre enn en tilsvarende 4T. 

Jeg fikk også så vidt tak i en av de siste 2T til jolla, som var igjen på lager før forbudet mot salg (ikke bruk) kom. Den var, sist jeg sjekket for et par år siden, ca 4000 kr mer i salgsverdi enn det jeg ga for den som ny. Folk vil jo gjerne ha lettstartet motor som alltid putrer og går.

Men vi vet jo aldri hva klima-angst kan gjøre med retten til å selge disse videre.

Mizar

Mizar

Jeg ahr en gammel Yamaha 50 hk totakter fra nittitallet. Den putrer og går. Veier vel betydelig  mindre enn en tilsvarende 4T. 

Jeg fikk også så vidt tak i en av de siste 2T til jolla, som var igjen på lager før forbudet mot salg (ikke bruk) kom. Den var, sist jeg sjekket for et par år siden, ca 4000 kr mer i salgsverdi enn det jeg ga for den som ny. Folk vi jo gjerne ha lettstartet motor som alltid putrer og går.

Mizar

Mizar

Jeg ahr en gammel Yamaha 50 hk totakter fra nittitallet. Den putrer og går. Veier vel betydelig  mindre enn en tilsvarende 4T.  Jeg fikk tak i en av de siste 2T til jolla som var igjen på lager før forbudet mot salg ike bruk) kom. Den var, sist jeg sjekket for et par år siden, ca 4000 kr mer i salgsverdi enn det jeg ga for den som ny. Folk vi jo gjerne ha lettstartet motor som alltid putrer og går.

Mizar

Mizar

Jeg ahr en gammel Yamaha 50 hk totakter fra nittitallet. Den putrer og går. Veier vel betydelig  mindre enn en tilsvarende 4T.  Jeg fikk tak i en av de siste 2T til jolla som var igjen på lager før forbudet mot salg ike bruk) kom. Den var, sist jeg sjekket for et par år siden, ca 4000 kr mer i salgsverdi enn det jeg ga for den som ny. Folk vi jo ha en lett motor som alltid putrer og går.

• Create New...