Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Det kan være bug i kartet ...

Jeg har samme plotter og hadde en feil som gjorde at kartet "vridde seg" 90 grader i en flimmerhastighet. Jeg kjøpte nytt kart og feilen forsvant. Du kan jo enten prøve kartet i en annen plotter eller låne et annet kart å prøve i den plotter. Men min påstand er at oppgradering av software skal i utgangspunktet ikke påvirke kartets utseende. 

John_Kr

John_Kr

Jeg har samme plotter og hadde en feil som gjorde at kartet "vridde seg" 90 grader i en flimmerhastighet. Jeg kjøpte nytt kart og feilen forsvant. Du kan jo enten prøve kartet i en annen plotter eller låne et annet kart å prøve i den plotter. Men min påstand er at oppgradering av software skal i udgangspunktet ikke påvirke kartets utseende. 

John_Kr

John_Kr

Jeg har samme plotter og hadde en feil som gjorde at kartet "vridde seg" 90 grader i en flimmerhastighet. Jeg kjøpte nytt kart og feilen fosvant. Du kan jo enten prøve kartet i en annen plotter eller låne et annet kart å prøve i den plotter. Men min påstand er at oppgradering av software skal i udgangspunktet ikke påvirke kartets utseende. 

• Create New...