Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

skrivefeil

Jeg hadde en Yamarin 6210 (samme skrog som deg), jeg hadde en Yamaha 150HK HPDI V-maks motor med Yamaha PRO propell, mener jeg hadde 21" stigning, husker ikke diameter. Jeg fikk 44 knop/ 5500 mdr på den målt med GPS, at du får 41 knip m/ 225 HK motor virker noe merkelig.

John_Kr

John_Kr

skrivefeil

Jeg hadde en Yamarin 6210 (samme skrog som deg), jeg hadde en Yamaha 150HK HPDI V-maks motor med Yamaha PRO propell, mener jeg hadde 21" stigning, husker ikke diameter. Jeg fikk 44 knop på den målt med GPS, at du får 41 knip m/ 225 HK motor virker noe merkelig.

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde en Yamarin 6210 (samme skrog som deg), jeg hadde en Yamaha 150HK HPDI V-maks motor med Yamaha PRO propell, mener jeg hadde 21" stigning, husker ikke diameter. Jeg fikk 44 knop på den målt med GPS, at du får 41 knip m/ 225 HK motor virker noe merkelig.

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde en Yamarin 6210 (samme skrog som deg), jeg hadde en Yamaha 150HK HPDI V-maks motor med Yamaha PRO propell, mener jeg hadde 21" stigning, husker ikke diameter. Jeg fikk 44 knop på den målt med GPS, at du får 41 knip m/ 225 HK motor virker noe merkelitg.

• Create New...