Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

På varmere ser jeg ingen grunn til å spare på kabeltykkelse. Det er så mange som har problem med å starte dem pga lav spenning fram til brenneren. Det er veldig surt å trekke xxmm2 for så å oppdage at du har 0,05v spenningsfall for mye. Nå er vel ikke eber mest utsatt, men dog. Trekk minst så tykke kabler som manualen sier. 

Kjellg

Kjellg

På varmere ser jeg ingen grunn til å spare på kabeltykkelse. Det er så mange som har problem med å starte dem pga lav spenning fram til brenneren. Det er veldig surt å trekke xxmm2 for så å oppdage at du har 0,05v spenningsfall for mye. Nå er vel ikke eber mest utsatt, men dog. Trekk så tykke kabler som manualen sier. 

Kjellg

Kjellg

På varmere ser jeg ingen grunn til å spare på kabeltykkelse. Det er så mange som har problem med å starte dem pga lav spenning fram til brenneren. Det er veldig surt å trekke xxmm2 for så å oppdage at du har 0,1v spenningsfall for mye. Nå er vel ikke eber mest utsatt, men dog. Trekk så tykke kabler som manualen sier. 

Kjellg

Kjellg

På varmere ser jeg ingen grunn til å spare på kabeltykkelse. Det er så mange som har problem med å starte dem pga lav spenning fram til brenneren. Det er veldig surt å trekke xxmm2 for så å oppdage at du har 0,1v spenningsfall for mye. Trekk så tykke kabler som manualen sier. 

• Create New...