Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Det jeg gjorde før jeg fikk mitt eget verktøy var at jeg kjøpte kabler hos en bil/båtelektrisk eller batteri sjappe. De satt også på sko for meg mens jeg ventet. Men pass på for det finnes både myke og litt hardere kabler. Jeg legger konsekvent de myke kablene for de er mye lettere å arbeide med. Nå kjøper jeg bare kabler hos min lokale sønnak forhandler. Om du vil ha ditt eget verktøy så kan Denne være et alternativ. Selv har jeg både den og en hydraulisk presstang som jeg bruker til litt tykkere kabler. Ellers så bruker jeg bare å passe på at skoene er rene og fri for irr. Sko får du hos forhandleren eller Biltema. Bruk gjerne en sånn CRC spray så holder de seg lenge. 

Kjellg

Kjellg

Det jeg gjorde før jeg fikk mitt eget verktøy var at jeg kjøpte kabler hos en bil/båtelektrisk eller batteri sjappe. De satt også på sko for meg mens jeg ventet. Men pass på for det finnes både myke og litt hardere kabler. Jeg legger konsekvent de myke kablene for de er mye lettere å arbeide med. Nå kjøper jeg bare kabler hos min lokale sønnak forhandler. Om du vil ha ditt eget verktøy så kan Denne være et alternativ. Selv har jeg både den og en hydraulisk presstang som jeg bruker til litt tykkere kabler. Ellers så bruker jeg bare å passe på at skoene er rene og irr. Sko får du hos forhandleren eller Biltema. Bruk gjerne en sånn CRC spray så holder de seg lenge. 

• Create New...