Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Har to 4,2mm skruehull som er blitt for store. Det er til lås som holder luken for utgang i hekken på min NB820. For ordens skyld - ikke plass til større skruer.

Hvordan kan jeg best tette disse og bore opp på nytt? Borre litt større hull, vaske med aceton og legge noe i? Kan denne på bildet brukes til dette? Skal kunne bores og gjenges i etter pakningsvedlegget.

IMG_0297.JPG

Kjellg

Kjellg

Har to 4,2mm skruehull som er blitt for store. Det er til lås som holder luken for utgang i hekken på min NB820. For ordens skyld - ikke plass til større skruer.

Hvordan kan jeg best tette disse og bore opp på nytt? Borre litt større hull, vaske med aceton og legge noe i? Kan denne på bildet brukes til dette? Skal kunne bores og gjenges i ette pakningsvedlegget.

IMG_0297.JPG

Kjellg

Kjellg

Hvordan kan jeg best tette disse og bore opp på nytt? Borre litt større hull, vaske med aceton og legge noe i? Kan denne på bildet brukes til dette? Skal kunne bores og gjengse i ette pakningsvedlegget.

IMG_0297.JPG

• Create New...