Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Nei! Nå har jeg sett på den båten din stadig vekk: For en fantastisk flott båt! Den må jo være behandla svært godt, så å begynne og slipe ned og begynne innsausing med linolje er utelukka! Matt ned det som er, og bruk den olja som har vært brukt tidligere. Ikke påfør rå linolje på innsida. Bruk evt impregneringsolje, owatrol d1, gjøco g1, eller en annen tyntflytende olje som inneholder soppdreper (inni, altså). Boracol fortsetter jeg å insistere på...

Vosso63

Vosso63

Nei! Nå har jeg sett på den båten din stadig vekk: For en fantastisk flott båt! Den må jo være behandla svært godt, så å begynne og slipe ned og begynne innsausing med linolje er utelukka! Matt ned det som er, og bruk den olja som har vært brukt tidligere. Ikke påfør rå linolje på innsida. Bruk evt impregneringsolje, owatrol d1, gjøco g1, eller en annen tyntflytende olje som inneholder soppdreper. Boracol fortsetter jeg å insistere på...

Vosso63

Vosso63

Nei! Nå har jeg sett på den båten din stadig vekk: For en fantastisk flott båt! Den må jo være behandla svært godt, så å begynne og slipe ned og begynne innsausing med linolje er utelukka! Matt ned det som er, og bruk den olja som har vært brukt tidligere. Ikke påfør rå linolje på innsida. Bruke evt impregneringsolje, owatrol d1, gjøco g1, eller en annen tyntflytende olje som inneholder soppdreper. Boracol fortsetter jeg å insistere på...

• Create New...