Veronica123 Startet 18.August.2017 Link til dette innlegget Startet 18.August.2017 Jeg skal trekke om båten innvendig nå, og har kjøpt inn alt jeg trenger. Det jeg mangler er en list til skjøten foran i spissen. Mener jeg så det i en nettbutikk. Men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe meg med det? Og hva heter det i så fall? Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 18.August.2017 Link til dette innlegget Svart 18.August.2017 Hei ! Da jeg gjorde det samme i en tidligere båt brukte jeg tau som listverk. Limte tauet fast med Tec7, og det ble ganske fint ! Maritimt og greier ;-) Lykke til ! BjornK Sitér dette innlegget Link to post
Veronica123 Svart 18.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2017 Takk for svar:) den tidligere eieren hadde gjort akkurat det samme som deg. Det så veldig fint ut, bortsett fra at de hadde brukt et lim som blei misfarget mot et hvit tau. Men ideen er knall god? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.