Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

Hei!

Jeg kom over noe rustfrie firkantrør som er sveiset til et "understell" brukt i industri (medisinproduksjon). Selger var ikke sikker på hva slags stål det var, men det er enten rustfritt (304 / A2) eller syrefast (316 / A4). Finnes en "enkel" hjemmetest som kan si meg noe om hva slags stål jeg har? Tenker å bruke noe til å forsterke et akterspeil, og vil ikke montere 304 / A2 permanent.

Understellet ble lagd på fabrikkens eget verksted, men fabrikken finnes ikke lenger. Hjulene på understellet er ikke merket, men festemutterene til hjulene er merket A2.

Noen stalltips?

WithVital

WithVital

Hei!

Jeg kom over noe rustfrie firkantrør som er sveiset til et "understell" brukt i industri (medisinproduksjon). Selger var ikke sikker på hva slags stål det var, men det er enten rustfritt (304 / A2) eller syrefast (316 / A4). Finnes en "enkel" hjemmetest som kan si meg noe om hva slags stål jeg har? Tenker å bruke noe til å forsterke et akterspeil, og vil ikke montere 304 / A2 permanent.

Understellet ble laged på fabrikkens eget verksted, men fabrikken finnes ikke lenger. Hjulene på understellet er ikke merket, men festemutterene er merket A2.

Noen stalltips?

• Create New...