Jump to content

Edit History

adeneo

adeneo

Etter å ha brukt noen minutter på å bla igjennom OMC katalogene for åttitallet, så kom faktisk den åpne braketten og luftingen på siden allerede i 1984.

Det året ble både den "lukkede" braketten som tidligere OMC SeaDrive var kjent for, tilbydd samtidig med den åpne braketten som synes på bildene av Dracoen ovenfor.

 

Luftingen var så i noen år bakerst på motoren midt på åttitallet, for deretter å være på siden igjen på 1.6 literen fra 1989, det var derfor jeg trodde det var en 1989 modell, ettersom jeg minnes å huske at det var først da de kom med åpen brakett samt lufting på siden.

 

Det er sannsynligvis 1984 modellen av SeaDrive motoren som er avbildet, ettersom det sammenfaller bedre med båtens alder.


Var rett og slett ikke klar over at de ble levert med utenbordsmotorer.

Båten "Patrol" er basert på, Draco 2500, ble kun levert med to stykk MerCruiser eller Volvo innebordsmotorer, og var så vidt jeg vet den eneste modellen som ikke også ble tilbudt med OMC innenbordsmotorer.

 

5999b3174e6e6_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page08.jpg.d2d4d2f53d9b117d319730bf7e339ff4.jpg5999b31a31b5a_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page09.jpg.6edddf8d1bdb2eea6486b505a61f56ae.jpg

adeneo

adeneo

Etter å ha brukt noen minutter på å bla igjennom OMC katalogene for åttitallet, så kom faktisk den åpne braketten og luftingen på siden allerede i 1984.

Det året ble både den "lukkede" braketten som tidligere OMC SeaDrive var kjent for, tilbydd samtidig med den åpne braketten som synes på bildene av Dracoen ovenfor.

 

Luftingen var så i noen år bakerst på motoren midt på åttitallet, for deretter å være på siden igjen på 1.6 literen fra 1989, det var derfor jeg trodde det var en 1989 modell, ettersom jeg minnes å huske at det var først da de kom med åpen brakett samt lufting på siden.

 

Det er sannsynligvis 1984 modellen av SeaDrive motoren som er avbildet, ettersom det sammenfaller bedre med båtens alder.


Var rett og slett ikke klar over at de ble levert med utenbordsmotorer, båten den er basert på, Draco 2500, ble kun levert med to stykk MerCruiser eller Volvo motorer, og var så vidt jeg vet den eneste modellen som ikke ble tilbudt med OMC innenbordsmotorer i tillegg.

 

5999b3174e6e6_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page08.jpg.d2d4d2f53d9b117d319730bf7e339ff4.jpg5999b31a31b5a_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page09.jpg.6edddf8d1bdb2eea6486b505a61f56ae.jpg

adeneo

adeneo

Etter å ha faktisk brukt noen minutter på å bla igjennom OMC katalogene for åttitallet, så kom faktisk den åpne braketten og luftingen på siden allerede i 1984.

Det året ble både den "lukkede" braketten som tidligere OMC SeaDrive var kjent for, tilbydd samtidig med den åpne braketten som synes på bildene av Dracoen ovenfor.

 

Luftingen var så i noen år bakerst på motoren midt på åttitallet, for deretter å være på siden igjen på 1.6 literen fra 1989, det var derfor jeg trodde det var en 1989 modell, ettersom jeg minnes å huske at det var først da de kom med åpen brakett samt lufting på siden.

 

Det er sannsynligvis 1984 modellen av SeaDrive motoren som er avbildet, ettersom det sammenfaller bedre med båtens alder.


Var rett og slett ikke klar over at de ble levert med utenbordsmotorer, båten den er basert på, Draco 2500, ble kun levert med to stykk MerCruiser eller Volvo motorer, og var så vidt jeg vet den eneste modellen som ikke ble tilbudt med OMC innenbordsmotorer i tillegg.

 

5999b3174e6e6_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page08.jpg.d2d4d2f53d9b117d319730bf7e339ff4.jpg5999b31a31b5a_1984-OMCSternDriveSeaDrive-Page09.jpg.6edddf8d1bdb2eea6486b505a61f56ae.jpg



×
×
  • Create New...