Jump to content

Edit History

Læregutt

Læregutt

@dieselfan: Takk for nyttig info. Styresnekke og kabler er det allerede på båten, som tidligere har hatt en 50 hk på hekken. Det antydes at den veier rundt 300 kg, så jeg tenker at en nyere Suzuki 30 hk 4-takt  burde holde for en mann ombord. Så akkurat en 2015-modell med ekstratur avertert for 30.000 kr. Mer enn jeg tenkte å bruke, men er det en grei pris for en motor som er gått 27 timer? 

 

Har også en syv år gml 20 hk Suzuki på hånda. Men den har rorkult og manuell start. Er det greit å bygge om en slik?

Hvis noen vet om konkrete produkter som jeg kan bruke for å koble en 20 hk Suzuki til kontrollboks for gass og gir, så legg gjerne ved linker.

 

 

 

 

Læregutt

Læregutt

@dieselfan: Takk for nyttig info. Styresnekke og kabler er det allerede på båten, som tidligere har hatt en 50 hk på hekken. Det antydes at den veier rundt 300 kg, så jeg tenker at en nyere Suzuki 30 hk 4-takt  burde holde for en mann ombord. Så akkurat en 2015-modell med ekstratur avertert for 30.000 kr. Mer enn jeg tenkte å bruke, men er det en grei pris for en motor som er gått 27 timer? 

 

Har også en syv år gml 20 hk Suzuki på hånda. Men den har rorkult og manuell start. Er det greit å bygge om en slik?

 

 

Læregutt

Læregutt

@dieselfan: Takk for nyttig info. Styresnekke og kabler er det allerede på båten, som tidligere har hatt en 50 hk på hekken. Det antydes at den veier rundt 300 kg, så jeg tenker at en nyere Suzuki 30 hk 4-takt  burde holde for en mann ombord. Så akkurat en 2015-modell med ekstratur avertert for 30.000 kr. Mer enn jeg tenkte å bruke, men er det en grei pris for en motor som er gått 27 timer? 



×
×
  • Create New...