Jump to content

Edit History

stikken

stikken

Ferskvannskjøling skulle jeg gjerne hatt men er sånne vanvittige priser på varmeveksler og det som trengs. Vanskelig å få tak i brukt også. 

Med vortec topper må jeg ha nytt innsug. Får man vortec innsug av støpejern da? 

Har stempler med dish og en liten nedsenking.

Her er et stempel ca på topp tatt mens jeg satte motor sammen.

Er det noen som kan anslå hvor mange cc dette stempel rommer?

Har ikke så veldig lyst å ta ut motor og skifte stempler nå så topper er mer fristende. Er noen double hump topper til salgs på finn nå men godt priset sammenlignet med gamle annonser av slike. Fordelen her er at jeg ikke må skifte innsug da. Hva kommer slike ettermarkedskopier av vortec på med innsug?

IMG_4897.JPG.63119381804144a775270ffae9ea3bc5.JPG

stikken

stikken

Ferskvannskjøling skulle jeg gjerne hatt men er sånne vanvittige priser på varmeveksler og det som trengs. Vanskelig å få tak i brukt også. 

Har stempler med dish og en liten nedsenking. Fant ett bilde på pcen jeg kan prøve å få lagt ut her i løpet av kvelden. 

stikken

stikken

Har stempler med dish og en liten nedsenking. Fant ett bilde på pcen jeg kan prøve å få lagt ut her i løpet av kvelden. 

• Create New...