Jump to content

Edit History

Ttor

Ttor

Jeg har stående en motor og en delemotor av typen Caterpillar 3160, forgjengeren til 3208. Motorene ble tatt ut av en Grand Banks 50 (1973), da den ene hadde skjært seg. Diesellekkasje inn i olje i bunnpannen. Blokken ble overhalt av Auto 23 i Bergen. Noen nye sylinderforinger, nye stempler, overhalt veivaksling, etc. Historien endte likevel med to nye motorer fra Iveco, og Cat'ene ble stående i deler. Jeg overtok delene da forhandleren gikk inn til regjeringen. Satte sammen en motor av delene, og fikk startet den. Siden har den stått i verkstedet i påvente av rett båtprosjekt. Jeg vurderer nå å selge motoren og delene. Er det noen som har en formening om verdien på noe slikt? Det er 225 hk versjonen uten turbo.

cat.jpg.69b5d9e557bf9ee2a13cac50a0630898.jpg

Ttor

Ttor

Jeg har stående en motor og en delemotor av typen Caterpillar 3160, forgjengeren til 3208. Motorene ble tatt ut av en Grand Banks 50 (1973), da den ene hadde skjært seg. Diesellekkasje inn i olje i bunnpannen. Blokken ble overhalt av Auto 23 i Bergen. Noen nye sylinderforinger, nye stempler, overhalt veivaksling, etc. Historien endte likevel med to nye motorer fra Iveco, og Cat'ene ble stående i deler. Jeg overtok delene da forhandleren gikk inn til regjeringen. Satte sammen en motor av delene, og fikk startet den. Siden har den stått i verkstedet i påvente av rett båtprosjekt. Jeg vurderer nå å selge motoren og delene. Er det noen som har en formening om verdien på noe slikt? 

cat.jpg.69b5d9e557bf9ee2a13cac50a0630898.jpg



×
×
  • Create New...