Jump to content

Edit History

strawberry

strawberry

Dette vil, ut fra mitt syn, kunne bli en båt der du uansett får mye BÅT for pengene! En trygg og god, velholdt båt med overnattingsmuligheter! Fjollete billig å bruke! Du får ikke store NYbåten for de pengene du uansett forlanger! Pass uansett på å legge ut massevis med gode stemningsbilder av båten! Ikke la den gå for spottpris! Det er ingen tjent med! I hvert fall ikke du! Lykke til!

strawberry

strawberry

Dette vil, ut fra mitt syn, kunne bli en båt der du uansett får mye BÅT for pengene! En trygg og god, velholdt båt med overnattingsmuligheter! Billig å bruke! Du får ikke store NYbåten for de pengene du uansett forlanger! Pass uansett på å legge ut massevis med gode stemningsbilder av båten! Ikke la den gå for spottpris! Det er ingen tjent med! I hvert fall ikke du! Lykke til!

strawberry

strawberry

Dette vil, ut fra mitt syn, kunne bli en båt der du uansett får mye BÅT for pengene! En trygg og god, velholdt båt med overnattingsmuligheter! Billig å bruke! Du får ikke store NYbåten for de pengene du uansett forlanger! Pass uansett på å legge ut massevis med gode stemningsbilder av båten! Ikke la dn gå for spottpris! Det er ingen tjent med! I hvert fall ikke du! Lykke til!

strawberry

strawberry

Dette vil, ut fra mitt syn, kunne bli en båt der du uansett får mye for pengene! En trygg og god, velholdt båt med overnattingsmuligheter! Billig å bruke! Du får ikke store NYbåten for de pengene du uansett forlanger! Pass uansett på å legge ut massevis med gode stemningsbilder av båten! Ikke la dn gå for spottpris! Det er ingen tjent med! I hvert fall ikke du! Lykke til!

• Create New...