Magnor'n Startet 22.August.2017 Link til dette innlegget Startet 22.August.2017 Hei! Noen som kan svare meg på om det kan komme inn vann i olja andre steder på motor utenom toppakningen? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 23.August.2017 Link til dette innlegget Svart 23.August.2017 Adapterplaten i bunnen av blokken er vel et slikt sted ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.August.2017 Link til dette innlegget Svart 23.August.2017 kan vel også kondenseres vann i olja ..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Magnor'n Svart 24.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 Ok, har tatt av topppakningen å den så ikke så værst ut, men ikke sikkert det er så lett å se på en sånn type pakning? Kanskje den i bunn kan være årsaken? Skru den av i bunn å løsne gear pinnen? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 Nå er jeg elendig på 4-taktere men tipper du må løfte av hele powerhead. Adapterplaten ligger vel mellom blokk og stamme ? Sikkert noen andre som kan dette mye bedre enn jeg Sitér dette innlegget Link to post
Magnor'n Svart 25.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 Fant feilen, adapterplaten i mellom blokk og stammen var veldig utslitt? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 25.August.2017 Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 Mulig jeg har en brukt slik liggende hvis ny er svindyr..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.