Auskar Startet 22.August.2017 Del på Facebook Startet 22.August.2017 Hvem selger kalesje til Hansvik 14,5ft familie? Har søkt noe og vært innom Finn.no Ser at muligens Hansvik selger kalesjer enda, fant gamle prislister. Men finner ikke andre produsenter/selgere av dette, har sendt ett par forespørsler uten å få svar. Hansvik 14,5 ft familie er sikkert mere sjelden enn 16,5ft utgaven, men skulle tro at kalesjer til disse kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 24.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2017 Har fått svar fra Alf Hansen Trondheim og prisen der var 13546,- kr med 10% høstrabatt og 295,- kr i frakt. Kalesjemal der var 454. Valgfri farge etter hva de hadde inne av kalesjestoff. I en prisliste fra Hansvik selv fra 2003/2004 lå prisen mellom 6 og 7.000,- kr for kalesje. Er 13 år siden. Har sendt Hansvik forespørsel uten å få svar enda. Leter også etter private som syr kalesjer da den originale er for gammel/dårlig for reparasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 24.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2017 Kalesjen. Sitér dette innlegget Link to post
tobba Svart 24.August.2017 Del på Facebook Svart 24.August.2017 Kalesje til min Hansvik 950 er laget av Flataker Industri. Har vært i kontakt med dem og de har mal og kan produsere. Prøv dem. Jeg får heller ikke svar på forespørsler som jeg retter til Hansvik. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 24.August.2017 Del på Facebook Svart 24.August.2017 Jeg har i hvert fall fått svar når jeg har ringt til Hansvik (gjaldt ikke kalesje). Jeg kan også anbefale Flataker Industrier, min far fikk laget en flott kalesje der til tresnekka si. Til den fantes det ingen mal, så de tok mål før de sydde. Ingen upris heller. Selv har jeg brukt Hauge Produkter til reparasjon av min kalesje, fornøyd med både service og kvalitet på arbeidet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.