Jump to content

Edit History

Dixie 2100

Dixie 2100

Jeg må si at jeg ikke kjenner igjen helt den beskrivelsen som Karl gir, uten at jeg har voldsomt med erfaring fra andre båter. Jeg aner ikke vinkelen på skroget.

Jeg har brukt denne nå i 4 sesonger, i hovedsak rundt Tønsberg/Tjøme og noe på sørlandet. Jeg er iallefall godt fornøyd med denne.

Vet ikke hva fart den oppnår av med 130 hk diesel, men min topper på 32 GPS-knop på våren og marsjer fint på 22-24 med Mercruiser 4,3 190 hk

Dixie 2100

Dixie 2100

Jeg må si at jeg ikke kjenner igjen helt den beskrivelsen som Karl gir, uten at jeg har voldsomt med erfaring fra andre båter. Jeg aner ikke vinkelen på skroget.

Jeg har brukt denne nå i 4 sesonger, i hovedsak rundt Tønsberg/Tjøme og noe på sørlandet. Jeg er iallefall godt fornøyd med denne.

Vet ikke hva fart den oppnår av fart med 130 hk diesel, men min topper på 32 GPS-knop på våren og marsjer fint på 22-24 med Mercruiser 4,3 190 hk

Dixie 2100

Dixie 2100

• Create New...