Bjørn Løvjomås Svart 27.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2017 Bare å kjøpe @Seeking Hyggelig å inspirere folk til å bli glad i båtliv. Endelig ble det Bobåt Link to post
Seeking Svart 27.August.2017 Link til dette innlegget Svart 27.August.2017 (redigert) 11 minutes ago, Bjørn Løvjomås said: Bare å kjøpe @Seeking Hyggelig å inspirere folk til å bli glad i båtliv. kjekt og finne inspirasjon også ? planen er der men det er ikke bare bare, først må båtførerprøven på plass (driver og leser) så må en passe på att en har båtplass , og så er det jo den båten da er jo om og gjere og finne ein en er tiltrukket av og har råd til og kjøpe eller kan få lån til (som ufør må vel lån til trur eg ) trur eg bare har funnet ein som virkelig gir meg løp og kjøp impulser og det ser ut til og væra viksund goldfish 31 :D Redigert 27.August.2017 av Seeking (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2017 Etter en del kluss fikk jeg endelig marinetrafic opp å gå.. tror det må ha vært en liten bug i systemet hos dem. ? Her er hvertfall litt av dagens track Etter 246 nm har jolla mi fått seg en lillesøster. Princessa tok varmt i mot oss. Tusen takk for alle hyggelige bidrag i tråden. Det er fenomenalt med Bp på denne måten. Takk også til gamle eier av Storm. Det er navnet på Viknes 880. Takk for oppdraget. Det var gøy å endelig få kjørt en Viknes. Båten er virkelig bra. Nå fikk den ikke testet seg noe særlig i dårlig vær. Men det gjør ikke så mye for meg. Summa summarum er 241 nm 461 liter diesel. Så jeg synes den går forholdsvis billig. Konklusjon: Bra båt.. Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2017 Her har nye eier kastet loss. God tur hjem. Endelig ble det Bobåt Link to post
Pequod Svart 28.August.2017 Link til dette innlegget Svart 28.August.2017 Virkelig masse flotte bilder her. Må nok komme meg en tur til Sørlandet snart, ja! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 28.August.2017 Link til dette innlegget Svart 28.August.2017 Pokker Bjørn? Du må varsle i god tid før du drar på tur? Så det ikke før nå. Det så ut som du hadde en fin tur?? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2017 Pequod skrev 1 time siden: Tusen takk. Jeg mener også at du må ta turen langs sørlandskysten Tom Rør skrev 27 minutes ago: Pokker Bjørn? Lover på tro å ære å si fra neste gang og. Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn