Jump to content

Edit History

MegaTrondy

MegaTrondy

Det var 3 stykker som kom på to forskjellige tidspunkt. To av de hadde alt i orden. De presenterte seg når jeg tok kontakt med de og hadde nøkkel til båten. De kom også tilbake igjen kjapt. 3 mann kom alene. Han var festkledd og kanskje litt beruset. Han hadde bare på seg en tynn t-skjorte og forsøkte å reise avgårde med en liten slepejolle. Ikke hadde han vest og det var ikke lanterner på båten. Var bare 7-8 grader i luften og helt mørkt.  Tok kontakt med han også og han virket nervøs og ordknapp. Det eneste han sa var at det var hans båt. Derfor trakk jeg meg unna og ringte politiet mens jeg holdt han under oppsyn.  Når jeg gikk unna for å ta en annen telefon hadde han forsvunnet igjen uten båten.  Gikk derfor noen ekstra runder resten av natten for å se om jeg så han igjen. Lyste også inn i alle båter men kunne ikke se noen tegn til folk. 

MegaTrondy

MegaTrondy

Det var 3 stykker som kom på to forskjellige tidspunkt. To av de hadde alt i orden. De presenterte seg når jeg tok kontakt med de og hadde nøkkel til båten. De kom også tilbake igjen kjapt. 3 mann kom alene. Han var festkledd og kanskje litt beruset. Han hadde bare på seg en tynn t-skjorte og forsøkte å reise avgårde med en liten slepejolle. Ikke hadde han vest og det var ikke lanterner på båten.  Tok kontakt med han også og han virket nervøs og ordknapp. Det eneste han sa var at det var hans båt. Derfor trakk jeg meg unna og ringte politiet mens jeg holdt han under oppsyn.  Når jeg gikk unna for å ta en annen telefon hadde han forsvunnet igjen uten båten.  Gikk derfor noen ekstra runder resten av natten for å se om jeg så han igjen. Lyste også inn i alle båter men kunne ikke se noen tegn til folk. 

MegaTrondy

MegaTrondy

Det var 3 stykker som kom på to forskjellige tidspunkt. To av de hadde alt i orden. De presenterte seg når jeg tok kontakt med de og hadde nøkkel til båten. De kom også tilbake igjen kjapt. 3 mann kom alene. Han var festkledd og kanskje litt beruset. Han hadde bare på seg en tynn t-skjorte og forsøkte å reise avgårde med en liten slepejolle. Ikke hadde han vest og det var ikke lanterner på båten.  Tok kontakt med han også og han virket nervøs og ordknapp. Det eneste han sa var at det var hans båt. Derfor trakk jeg meg unna og ringte politiet mens jeg holdt han under oppsyn.  Når jeg gikk unna for å ta en annen telefon hadde han forsvunnet igjen uten båten.  Gikk derfor noen ekstre runder resten av natten for å se om jeg så han igjen. Lyste også inn i alle båter men kunne ikke se noen tegn til folk. 

MegaTrondy

MegaTrondy

Det var 3 stykker som kom på to forskjellige tidspunkt. To av de hadde alt i orden. De presenterte seg når jeg tok kontakt med de og hadde nøkkel til båten. De kom også tilbake igjen kjapt. 3 mann kom alene. Han var festkledd og kanskje litt beruset. Han hadde bare på seg en tynn t-skjorte og forsøkte å reise avgårde med en liten slepejolle. Ikke hadde han vest og det var ikke lanterner på båten.  Tok kontakt med han også og han virket nervøs og ordknapp. Det eneste han sa var at det var hans båt. Derfor trakk jeg meg unna og ringte politiet mens jeg holdt han under oppsyn.  Når jeg gikk unna for å ringe hadde han forsvunnet igjen uten båten.  Gikk derfor noen ekstre runder resten av natten for å se om jeg så han igjen. Lyste også inn i alle båter men kunne ikke se noen tegn til folk. 

• Create New...