Jump to content

Edit History

Carlin

Carlin

Er enig i at dette ikke kan være er en ombygd vindskjermbåt Ivar.

Den virker mye mer "proff" laget.

Dessuten så er både den i finn annonsen, og min kliss like bortsett fra lengde og rekker.

Minner på ingen måte om de tunge Mørebasene fra 70-80 tallet, for det har jeg hatt.

Selger var firma som hadde tatt båten i innbytte og har fått opplyst at det var en 1996 modell.

60 HK kan nok være ok men ville helst hatt 80-100 om båten tåler det. Syntes bare det er merkelig at jeg tidligere verken har sett eller nå finner noe info om disse båtene på nett.

Carlin

Carlin

Er enig i at dette ikke kan være er en ombygd vindskjermbåt Ivar.

Dessuten så er både den i finn annonsen, og min kliss like bortsett fra lengde og rekker.

Minner på ingen måte om de tunge Mørebasene fra 70-80 tallet, for det har jeg hatt.

Selger var firma som hadde tatt båten i innbytte og har fått opplyst at det var en 1996 modell.

60 HK kan nok være ok men ville helst hatt 80-100 om båten tåler det. Syntes bare det er merkelig at jeg tidlugere verken har sett eller finner noe info om disse båtene på nett.

Carlin

Carlin

Er enig i at dette ikke kan være er en ombygd vinskjermbåt Ivar.

60 HK kan nok være ok men ville helst hatt 80-100 om båten tåler det. Syntes bare det er merkelig at jeg tidlugere verken har sett eller finner noe info om disse båtene på nett.

• Create New...