Båt gutn Startet 28.August.2017 Link til dette innlegget Startet 28.August.2017 Vet noen hvordan man trimmer en Johnson 9.9 2007 modell? Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 30.August.2017 Link til dette innlegget Svart 30.August.2017 Hvis det er en gt 10 2-takter så fjernes bare en stupeplate mellom reedventiler og forgasser for at den skal bli 15 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Båt gutn Svart 31.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2017 Det er en 4-takter, tror jeg husker at du måtte fjerne plomba? Hvis du må det hvordan gjør du det? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 31.August.2017 Link til dette innlegget Svart 31.August.2017 Det er mange som vil hjelpe deg men hvorfor i all verden kan du ikke oppgi nøyaktig modellbetegnelse ? Ta et bilde av motoren, m/u deksel og nummerplata og legg ut (du kan maskere 3 siste tall av serienummer om du vil være anonym) Husk: vi kjenner ikke deg, vi har ikke sett motoren, vi vet ikke om han du kjøpte av har kødda med og at det ikke er en 2007..., det kan være brukt deler fra en annen motor osv...... Det finnes uhyggelig mange grunner for at du burde gjøre en bedre jobb med å dele informasjon for å få god hjelp. Velkommen til Forumet og beklager at jeg er litt oppgitt og direkte i dag, prøv å ta det konstruktivt. Dette gjelder en altfor stor andel av de som skal "trimme" 9.9/15hk.... Sitér dette innlegget Link to post
Båt gutn Svart 1.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2017 Ok..Jeg kan sikkert ta bilder senere idag hvis jeg får tid. Sitér dette innlegget Link to post
Båt gutn Svart 2.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Båt gutn Svart 2.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2017 Hadde ikke tid til å ta av dekselet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.