ekko Startet 29.August.2017 Link til dette innlegget Startet 29.August.2017 Vurderer å montere trimplan på båten. Velger elektriske, da det er begrenset plass til montering av hydraulikktank innvendig. Men så er det jo flere typer å velge mellom. Bennet, Lectrotab, Lenco, ja sikkert flere. Spørsmålet er hva velger man. Kom med synspunkter, erfaringer, positive, negative. Prismessig er det ikke store forskjellen. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 29.August.2017 Link til dette innlegget Svart 29.August.2017 (redigert) Har trimplan på ny-båten min av merket Lectrotab, innkl. innv. brytere m/ led indikator lys som viser posisjonen på flapsene. Har ikke hatt dette på tidligere båter, så dette er nytt for meg. Men etter 4-5 mnd. bruk ser jeg jo fordeler, og at dette fungerer bra. Kjører mye alene i båten, og får jo da litt " slagside". Er veldig fort å rette dette opp med flapsene, som et eksempel. Båten er kun 19 fot, og trimplanet var montert standard i fra fabrikk. Sikkert mange som har lengre erfaringer med slike, enn meg. Redigert 29.August.2017 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.