Jump to content

Edit History

PadleJohnny

PadleJohnny

da tenner den på alle, var triggerswitchen som var ødelagt. men når jeg prøvekjørte igår så klarte jeg ikke å få båten i plan, burde jo være overdose med krefter på en rana 530, kommer liksom ikke over planingsterskelen, tror kanskje att tenningen kan være litt utav, også såg jeg att en av bensinslangene på motoren var litt flat så får prøve å bytte den. også når jeg kom inn igjen etter prøvekjøring så virket selfølgelig ikke powertrimmen :thumbsdown:, men her rekner jeg med at det er en liten lekasje, så får prøve å etterfylle litt olje og bestille ett pakningssett. 

PadleJohnny

PadleJohnny

da tenner den på alle, var triggerenswitchen som var ødelagt. men når jeg prøvekjørte igår så klarte jeg ikke å få båten i plan, burde jo være overdose med krefter på en rana 530, kommer liksom ikke over planingsterskelen, tror kanskje att tenningen kan være litt utav også såg jeg att en av bensinslangene på motore var litt flat så får prøve å bytte den. også når jeg kom inn igjen etter prøvekjøring så virket ikke powertrimmen, men her rekner jeg med at det er en liten lekasje, så får prøve å etterfylle litt olje og bestille ett pakningssett. 

• Create New...